mandag 18. november 2013

2:5 Faste dietten - dag to

Jeg har valgt å prøve torsdag som min andre faste dag. Det er flere som anbefaler å ha fastedagene på arbeidsdager og ikke i helgen, fordi det er lettere å holde på rutinen i ukedagene.
Siden mandagen gikk så bra var jeg veldig optimistisk for torsdagen. Det gikk fint å ikke spise før lunsj. Startet dagen med en stor kopp varmt vann med en sitron skive i. Det gir en metthetsfølelse å helle noe varmt i magen om morgenen.



  Til lunsj hadde jeg med hjemmefra en salat av et hard kokt egg og tre skiver med røkt laks sammen med en god håndfull isbergsalat.

Drakk tre kopper med urtete og to kopper kaffe på jobb.


 
Så ble det litt vanskelig for jeg var invitert på jubileum på Olimb & Co som startet kl 1800.
 Dro en tur på treningsstudio, hvor jeg varmet opp rolig på elipsemaskine og løftet vekter. Spiste et halvt eple og drakk 1/2 liter vann.

Det var catermat på arrangementet, men ganske greit for jeg spise et par kyllingspyd og litt salat. Det ekstra var et par glass med boblevann, så det ble nok ikke 500 kalorier, men det var ikke så mye over grensen.
Min erfaring etter dette er at fastedager helst ikke skal legges på dager med arrangementer på kveldstid som omfatter servering. Men hvis det faller seg slik får men prøve å kombinere så godt man kan. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar